fredag 11 juni 2021

Ändringer på hemsidan - möjligheten att kommentera håller paus.

Kära Syskon,

Det har desvärre varit en tråkig utveckling här på hemsidan när det kommer till kommentarfunktionen, som gör att jag har valt att slå bort möjligheten i ögonblicket. Det är väldigt tråkigt, men desvärre en nödvädighet just nu. Det betyder att dom sista inläggen som kommer här i juni, innan bloggen går på semester i juli, blir utan möjlighet för att kommentera.

Jag kommer att be och överväga om möjligheten ska komma tillbaka efter sommaren, men kanske då med moderering. Det vill säga att kommentarer ska godkännas först.

Jag hoppas på förståelse att jag gör det här, då jag inte kan tillåta att syskon, som är på väg mot samma himmelska mål, inte samtalar med varandra i kärlek och ödmjukhet. Min upplevelse är desvärre, att bloggvärlden både kan vara en välsignelse, men ibland något som bryter ner Kristi kropp och delar oss ännu mer.

Be för varandra, be för hemsidan och be gärna för mig, att jag får vara ett redskap i Herrens hand, i denna sena tid.

Jesus kommer snart!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar