söndag 16 augusti 2020

Global recession, tvångsvaccinering och radiosignaler från andra galaxer




 Kära Syskon,

Ibland när man tar del av nyheter i media, så kan det se ut som att dessa är tagna ut ur en fiktiv film. Nedanför delar jag nyheter om en kommande global recession, förslag om tvångsvaccinering för att få bukt med covid-19 och radiosignaler från andra galaxer, som kommer allt närmare jorden. På en given tidpunkt kommer fiktion till att bli till verklighet, och det vi bara ser på film kommer bli vardag och verklighet. Vi kommer uppleva synbar demonisk aktivitet på jorden, på ett sett vi inte tidigare har upplevt. Naturkatastrofer av dimensioner kommer att skaka mänskligheten, tvångssystem genom vilddjurets märke blir verklighet och miljarder av människor kommer att gå under i vredesdomar som går ut över jorden. Vi har ofta en mer romantisk bild av vedermödan än den egentligen är – sanningen är att verkligheten kommer att bli långt värre.

Varning för global recession

Nästa globala recession är på väg, där optimism och positiva tilltag inte kommer inte att hejda den. Världen är i en ond spiral, där den ekonomiska avgrunden växer.  


Nya mystiska radiosignaler från annan galax

Man har observerat mystiska radiosignaler, som är närmare jorden än någonsin tidigare. När vi pratar utomjordingar, är det inte annat än demonisk aktivitet som kan vara en av världsregeringens förklaring som kommer när församlingen är borta – Aliens har tagit bort människor från jorden.


Tvångsvaccinering mot covid-19

I USA höjs röster för att införa tvångsvaccinering, för att vinna kriget mot coronaviruset. Om det samma skulle hända i Sverige, så har vi enligt grundlag ”ett skydd mot påtvingat kroppsligt ingrepp från det allmänna”. Men möjligheten för att inskränka skyddet i förmån för ett vaccinationstvång finns redan, som exempelvis kan användas i en nödsituation vid en pandemi. (https://lagen.nu/1974:152#K2R11). När vilddjurets märke blir infört, kommer ALLA människor att påtvingas detta för att bli en del av vilddjurets rike. Den som inte accepterar, måste ge sitt liv för sin överbevisning.


Avslutning

När jag cyklade till arbeta häromdagen, såg jag en annorlunda vit buss med nr 44 på sig. Den liknade den typ av buss som Sverige använde under andra världskriget, när vi hämtade och räddade danska och norska fångar i tyska koncentrationsläger. Talet 44 står för en öppen dörr och själva uppryckandet. För mig var det en påminnelse om att ”den himmelska bussen” är på väg, för att rädda sitt folk från denna tids vedermöda. Det är mörka moln på himlens sky, och det drar upp till storm och ett obeskrivligt oväder. Uppryckandet är vårt himmelska hopp i denna tid – där Konungarnas Konung mycket snart vänder åter, för att rädda sitt folk från den kommande vreden.

Jesus kommer snart!

Mikael


4 kommentarer:

  1. Jag ser verkligen fram emot när du kommer och rycker hem oss som tillhör dig Jesus älskar dig så otroligt mycket och skulle antikrist råka hinna före med att tvinga på folk ett märke för att få sälja eller köpa då kommer jag definitivt att tacka nej/ avstå från att ta detta märke då får satan/antikrist ta mitt liv i så fall men min själ kommer satan/antikrist inte åt den är hemma hos Jesus då samma sekund som de tar livet av mig,och något vaccin kommer jag inte heller att ta för att lura i mig ett ofrivilligt chip den vägen och stå och hävda att det är bara för att vaccinera dig mot Corona viruset och andra virus böldpest har de också pratat om nu, nä hur positivt det än må låta så kommer jag inte gå på något sådant. Det bästa skyddet jag har och någonsin kan få det har jag redan fått från min herre Jesus Kristus och något bättre vaccin skydd än det som vår herre Jesus Kristus har att erbjuda oss som vill tillhöra honom och älskar honom evig tid det finns inte att få tag i någon annan stans än hos honom.Av herren kan alla få det som ni behöver och mår bra av be till honom i alla lägen det hjälper, en önskar att alla hade kommit in under herrens stora och skyddande paraply innan det blir försent.När tåget har gått då finns det ingen återvändo ta emot Jesus i ert hjärta idag 16/8 imorgon kan det vara försent med det.

    Guds frid och guds rika välsignelse
    till er alla inklusive de eventuellt nya
    som kommer i tro på Jesus världens frälsare


    Hälsningar


    Niklas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din välsignade hälsning Niklas.

      Vårt hopp står till Herren, som frälser oss från den kommande vredesdomen. Vi lever i hoppet om Herrens tillkommelse, och vi tror att den tiden är kort.

      Herrens rika välsignelse

      Mikael

      Radera
  2. Denna sång har jag i mig från morgon till kväll.


    (Får jag ta munspelet in i himlen, eller är det bara harpa som gäller?)

    1. När den evigt klara morgon gryr med sol och helgdagsfrid
    och då sabbat uti himlen ringes in,
    skall ock jag med Herrens folk igenom pärleporten vid
    gå att ta den plats som utav nåd blev min.

    Kör:
    När Guds röst till välkomst ljuder,
    när Guds röst till välkomst ljuder,
    när Guds röst till välkomst ljuder,
    skall ock jag för vita tronen glad framgå.

    2. Utav alla folk och stammar samlas där en skara stor
    uti högtidssmyckad stad på Sions höjd.
    Även sämste sonen, som i främlingslandet vilse for,
    får då vara med och njuta himmelsk fröjd.

    3. Och då glädjen brusar väldig uti sång och harpospel
    och vår konungs härlighet blir skönt förspord,
    skall ock jag, fast intet i mig själv, av nåd få taga del,
    dubbelt säll att höra Jesu välkomstord.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för en underbar sång med en underbar text. Mitt hjärta jublar och mitt hjärta glädjer sig när jag tänker på Herrens underbara röst, som välkomnar oss till hans eviga rike.

      Jesu underbara och dyrbara ord - väl gjort, du gode och trogne tjänare.

      Tack underbare Herre!

      Maranatha

      Radera